Výrobce: | Giant |
---|---|
Řazení: | 2x9 |
Velikost rámu: | L |
Velikost L
Barva Sapphire
Rám ALUXX-Grade Aluminum, 12×142mm thru-axle, disc, flip chip dropout
Vidlice Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm
thru-axle, disc
Řídítka Giant Contact XR Ergo-Contro
Gripy cork tape with gel
Představec Giant Contact, 8-degree
Sedlovka Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset
Sedlo Giant Approach
Řazení Shimano Sora, 2×9
Přesmykač Shimano Sora
Přehazovačka Shimano Sora, long cage
Brzdy Tektro MD-C550 mechanical, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm
Brzdové páky Shimano Sora
Kazeta Shimano HG400, 11×34
Řetěz KMC X9 with Missing Link
Kliky FSA Vero Pro, 32/48
Středové složení cartridge
Ráfky Giant S-X2 Disc wheelset
Náboje Giant S-X2 Disc wheelset
Dráty Giant S-X2 Disc wheelset
Pláště Giant CrossCut AT 2, 700×38c, tubeless
Doplňky tubeless prepared, 53mm max tire size in „long“ flip chip position,
42mm max tire size in „short“ flip chip position
NOVÁ GENERACE MODELU REVOLT S HLINÍKOVÝM RÁMEM A KARBONOVOU VIDLICÍ
PŘINÁŠÍ MOŽNOST ZMĚNY ROZVORU KOL A TAKÉ MOŽNOST
POUŽITÍ TELESKOPICKÉ SEDLOVKY. TENTO LEHKÝ A VŠESTRANNÝ GRAVEL BIKE BUDE
DOKONALÝM NÁSTROJEM K PROZKOUMÁNÍ SILNIC A CEST, O
KTERÝCH JSTE VŽDY PŘEMÝŠLELI, ALE NIKDY PO NICH NEJELI.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Hliníkový rám s moderní geometrií
Lehký hliníkový rám ALUXX spolu s celokarbonovou vidlicí perfektně
kombinují tuhost pro co nejvyšší efektivitu šlapání a poddajnost pro
vysoký
komfort. Geometrie rámu kombinuje vytrvalostní jízdní pozici s kratší
zadní stavbou pro precizní ovládání, hbitost a perfektní kontrolu nad
kolem. Delší
reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části
hlavové trubky), kratší představec a nižší střed zlepšují stabilitu
v hrubším terénu.
Vysoký komfort
Nový rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro
ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu
pomáhá také speciálně
tvarovaná sedlovka D-Fuse a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí
společně funguje jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez
snížení tuhosti při
zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla (řídítka D-Fuse nejsou na
modelu Revolt 2).
Přizpůsobení kola podle terénu
Důležitou inovací jsou tzv. flip chip zadní patky, které umožňují měnit
rozvor kola. Kratší rozvor přináší vyšší „hbitost“ kola, nastavení
na delší rozvor
zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor
pro zadní plášť (až na 53 mm). Nový rám umožňuje také volbu typu
sedlovky (díky
speciálnímu adaptéru), takže se dá použít buď „pružící“ sedlovka
Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm – díky tomu rám
umožňuje
použití teleskopické sedlovky.